dinsdag 5 februari 2013

365 dagen - update #1


Een tijde terug vertelde ik jullie over mijn  365 dagen project: Een heel jaar lang, elke dag een tekening. Ik was toen net begonnen aan een geillustreerd alfabet en inmiddels ben ik door alle letters heen. Dat leek me een goed tijdstip voor een kleine update. Dus heb ik de tekeningen voor jullie gescand en een overzicht in elkaar geknutseld. Ik moet erbij zeggen dat ik bij de 'i van icosahedron' achteraf wat dingen heb aangepast,  voor de rest zijn de tekeningen echter precies zoals ze ook in mijn sketchbook staan. Als jullie mijn 365 dagen project dagelijks willen volgen, kan dat via instagram, waar ik elke dag een foto van  mijn tekeningen post.


//A while ago I told you about my 365 days project: one sketch a day, a whole year long. When I wrote this post I just started with an illustrated alphabet.

In the meantime I made a sketch for every letter, and I thought this would be a good moment for an update. So I scanned the sketches and made an overview for you. I have to say, that I changed some little things about the sketch for the letter 'i'. The other sketches however are the same as in my sketchbook. If you want to follow my 365 project daily, you can follow me on instagram, where I post pictures of all my sketches. //
 

Drawings: ©Andrea Maassen
Follow on Bloglovin

16 opmerkingen:

  1. Je hebt zo'n mooie eigen stijl! Ik volg je project via instagram :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja, wauw, ik ben fan (zoals je op instagram vast al merkte) :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zo tof! hele mooie stijl heb je.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben echt fan van jouw tekeningtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh ik stalkte je tekeningen al een beetje op instagram, zoals je vast hebt gemerkt haha. ZO LEUK
    Om ze zo bij elkaar te zien is nog leuker! Heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi!!! Misschien kun je er een poster van laten maken? Ben benieuwd naar je nieuwe projecten.
    Enne, heb je de lovepets toevallig al opgestuurd? Ze zijn nog niet gearriveerd in elk geval ;-) Fijne avond! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankjewel :) oh, en goed dat je het zegt! de diertjes liggen hier al, klaar voor de reis. ik zal ze morgen op de post doen!

      Verwijderen
    2. Ik zie ze wel verschijnen, gezellig! :-)

      Verwijderen
  7. Jaaa, ik heb al veel moois voorbij zien komen op Instagram :)
    Toffe stijl!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha, geweldig om ze allemaal bij elkaar te zien! :D Ga je nog andere thema's uittekenen?

    BeantwoordenVerwijderen