donderdag 19 september 2013

365 dagen - Update #4

Terwijl ik mijn tekeningen nog steeds dagelijks op instagram post, is mijn laatste 365 dagen project update hier op de blog alweer 5 maanden gelden! Inmiddels zit ik op bijna 9 maanden en zijn er steeds minder lege bladzijdes over in mijn boek. Hier een paar foto's van een aantal van mijn laatste dagtekeningen. Wil je mijn project dagelijks volgen? Dan kun je mij het beste gaan volgen op instagram. Ik wens jullie een fijne dag!



While I am still posting my daily sketches on instagram, the last update about my 365 day project here on the blog was 5 months ago. In the meantime I am almost hitting the 9 month mark and there are less and less blank pages left in my sketch journal. Here you can see a few pictures of my last sketches. If you want to follow my 365 day project daily, please follow me on instagram :) Have a nice day!



Photos & drawings: ©Andrea Maassen
Banner & Boats by ann.meer
Follow on Bloglovin

4 opmerkingen:

  1. Geweldig!! Echt zó te gek!
    Ik volg je nu ook op Instagram en denk erover ook zo'n 365-dagen project aan te gaan... Wel een uitdaging voor mij ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal geweldig! Jouw tekenstijl is zoooooo leuk! Mijn fotoproject 365 zit er ook bijna op, gek hoe snel een jaar voorbij vliegt!

    BeantwoordenVerwijderen