zaterdag 5 oktober 2013

Werk in opdracht


Dit ontwerp maakte ik voor een gezinnetje uit Belgie als aankondiging van hun zwangerschap. Ik krijg steeds vaker vragen binnen voor opdrachten en dat vind ik erg leuk. Daarom zal ik binnekort hier op de blog een extra categorie toevoegen, waarin meer informatie te vinden is over de mogelijkheden van werk in opdracht. Tot die tijd kunnen jullie mij gewoon mailen of contact opnemen via Etsy. Op Etsy heb ik nu ook mijn 'grumpy cat' kussen toegevoegd. Ik wens jullie een fijn weekend!


 //I made this illustration for a family from Belgium as an announcement of their pregnancy. Recently I get more and more requests and questions about commissioned work, which I am really hapy about.


I will soon add some information about the possibilities and the prizes of commissioned work here one the blog. Till then you can just send me an email or contact me on Etsy. A few days ago I also added my 'grumpy cat' pillow on Etsy. Have a nice weekend!

Illustration: ©Andrea Maassen

2 opmerkingen:

  1. Ik vond het zo cool om je werk bij Elle Aime te zien liggen! :D
    En dit ziet er ook echt super uit :)

    BeantwoordenVerwijderen